reklama

O čo tomu Matovičovi ide? spýtal sa Bagír

Tomu už ani divá sviňa nerozumie, vyštekol Bagír a zvalil sa v popoludňajšej horúčave na bok do trávy.A čomu zasa nerozumieš? Spýtal som sa, lebo situácií, kedy sa odborník čudoval a laik žasol, bolo v posledných dňoch viacero.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Pochopil si, o čo tomu Matovičovi ide? Spýtal sa Bagír a jazyk mu visel ako Sulíkovi kravata pri návšteve čínskeho veľvyslanca.
Tak toto si myslel, zlatko, povedal som milo, lebo som čakal horšie veci.
A čo si čakal? Analýzu tajného prejavu Roberta EF o tom, ako pravicový zlepenec plní jeho ľavicový program? Vysvetlenie, či bola tá náročná práca štátnych tajomníkov na ministerstve spravodlivosti dostatočne ocenená? Prípadne ako sa pravicová vláda chystá odvodovým bonusom chytiť pod krk živnostníkov, SZČO a ľudí v slobodnom povolaní, čo sa jej môže nevyplatiť? vymenúval Bagír nástrahy, akým som sa vyhol len vďaka kauze Matovič.
Vieš, Sulík môže byť rád, že ten rozhovor s Matovičom robila Martina cez telefón. Keby sedela proti nemu a dala mu nahliadnuť do výstrihu, už by mohol predseda hľadať termín na predčasné voľby. A čo je na tom Matovičovi nepochopiteľné?, vrátil som sa k Bagírovej otázke, ktorého predstava rozhovoru zoči-voči zjavne nezaujala.
Tak vystúpia z klubu SaS alebo aj z koalície?
To sa ešte len uvidí, oprel som sa prorocky o barličku, ako to zvyknú televízni redaktori v závere svojich stendapov.
A od čoho to závisí, nedal Bagír pokoja, lebo v tieni pod stromom sa mu skvele diskutovalo.
Podľa mňa od toho, či sa k nemu Radičová so Sulíkom prestanú správať ako k malému decku, či si spočítajú, že bez jeho ľudí nemajú väčšinu, a či mu pri programovom vyhlásení vlády vyjdú v ústrety a niečo z jeho požiadaviek predsa len presadia...
Tiež si myslíš, že skresanie vymožeností politikov, zdaňovanie ich príjmu, zrušenie odstupného pre rôznych funkcionárov, postihy pre nečestných podnikateľov či zákaz využívania eurofondov súkromnými firmami sú úplné blbosti? vymenoval Bagír úplne iné požiadavky Obyčajných ľudí, než na aké sa sústredili viacerí bystrí novinári v mienkotvorných denníkoch.
A už si videl, aby si kapry vypustili rybník? returnoval som obľúbenou otázkou Daniela Lipšica, ak išlo o Ficových kaprov a Ficov rybník.
Nehovorili títo, že budú iní? nedal pokoja Bagír.
To hovoria všetci. Inak by tam boli stále tí istí.
To má logiku, uznal Bagír, ale kedy tu naozaj budú iní ako ostatní?
Viem ja? Ty to však neovplyvníš, lebo nemáš volebné právo, povedal som.
 Bagír sa bez rečí zdvihol a nasmeroval to priamo domov. Dávali Dva a pol chlapa a aj psi majú svoje priority.

Róbert Kotian

Róbert Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  17x

som novinár na voľnej nohe - odkedy som odišiel zo Sme. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu